duminică, 19 aprilie 2009

“Magnificul” 11D

M am gandit acum sa postez articolul acesta pe blog,deoarece l am scris in speranta ca doamna profesoara Carstea de lb. romana din liceu o sa l puna la revista scolii,insa din pacate nu am avut ocazia sa i l arat,si cred eu ca pe blog o sa aiba mai mult "succes" :)) (sper)




Cand spui 11 D te gandesti ca D vine de la “destepti” probabil.Poate ca asa e,dar nu in cazul nostru.La noi se potriveste mai mult termenul de “descurcareti”.
11 D in noua formula este mai rebela decat anul trecut poate datorita elevilor noi care ne-au influentat in bine si in rau(pentru ca orice parte rea are si o parte buna), dar poate si datorita “maturizarii” noastre. Tocmai prin acest lucru clasa noastra este total aparte.deaorece (cred eu) aici s-a adunat spuma liceului,iar cand zic asta o zic cu gand bun, si cu simpatie fata de colegii mei, chiar daca unii dintre ei dau impresia uneori ca nu s-au acomodat sau ca nu le place la noi in clasa zicand ca vor sa se mute inapoi la clasa de la care au venit.
Voi incepe onorabila prezentare cu domnul Bogatu Catalin,inteligent cand vrea, care face toata atmosfera in clasa si care riposteaza mereu in fata profesorilor.Acum are rost sa-l mentionam pe Ilie Barsan?..nuo… el nu prea da pe la scoala,iar atunci cand vine, catalin rade de el,mai ales cand domnul pofesor de matematica il scoate la tabla.In continuare Radu Stefanescu care are mereu cate ceva de comentat la fiecare ora,urmat de Lungu Alexandra care ne face mai mereu sa radem.Binteinteles ca avem si copiii olimpici ai clasei,ce credeati?Dragos Ionita care mereu ne da temele si ne scapa de note proaste,si Dana Voinea tacuta dar mereu calculata.Urmeaza Albu Andrei,mereu parfumat insa da mereu de belele,Tina care mereu intreaba profesorii cate ceva ,si nu se lasa pana nu intelege lectia,si restul clasei pe care nu pot sa-l mentionez deoarece mi-ar trebui mult loc in revista iar asta nu se poate, dar asta nu inseamna ca ei nu au partile lor mai mult sau mai putin amuzante.
Oricum ,dragii mei colegi,mai avem inca un an de stat impreuna si as vrea sa -mi aduc aminte cu mult drag de momentele placute sau mai putin placute alaturi de voi.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Who`s little ...???
And who`s wierd??? :-W