duminică, 18 octombrie 2009

mai stii...?

Mai stii cand ne jucam leapsa pe ouate?sau cand gaseam cate o bucatica de creta pe care o ascundeam pentru a o putea folosi si a doua zi spunand "Asta e mea!Sa nu mi'o iei!"
Mai stii cand ne jucam "Frunza" intre blocuri si ne duceam in "galusca fermecata" , unde nu aveai voie sa "ma tragi" pt ca era fermecata.?Sau mai stii cand ne jucam de'a "hotii si printesele"?sau "De'a v'ati ascunseala" pana seara tarziu si mama venea sa ne bage in casa,certandu'ne ca suntem murdari si transpirati,iar noi fugeam repede in casa ca sa putem bea apa rece,iar daca ne prindea fugeam repede in baie.
Mai stii cand ne jucam "pietricica" , "fete, fete ,baieti, baieti,flori ,flori,culori ,culori ,masini masini ,animale, animale" [ :)) ],sau "flori,fete si baieti"?.Erau o multime de jocuri ,eram o multime de copii gingasi,fericiti,nevinovati si feriti de cruda realitate.Eram noi ,toti pt unul si unul pt toti,eram nedespartiti.Ne certam intre noi cand vroiam sa jucam fotbal,nu ne puteam decide care sa stea in poarta,sau care e magarusul.Era o lume a noastra.
Acum toate sunt numai amintiri si parca nu mai au copilarie copiii din ziua de azi.Eram mai fericiti fara messenger si nici nu stiam ce inseamna sau cum arata un telefon mobil.
Imi aduc aminte si acum cand am spart 17 mingii de fotbal intr'o luna,iar mama radea de mine si de fratele meu.
As da orice sa mai pot trai vremurile acelea inca o data.Mi'e dor de copiii de la bloc,care acum nu mai sunt,mi'e dor de vecinul de la etajul 1 care mereu ne certa cand jucam fotbal in spatele blocului,mi'e dor sa ma ud cu apa si sa ma ascund de mama ca sa nu ma vada....Mi'e dor de vremurile alea.
Mai stii cum era ....?

4 comentarii:

Anonim spunea...

doa boaaa era mf ccand eram mici numai tampenii...iti aduci aminte de cls intai ultima banca si eu care eram atat de mik incat nu ajungeam pana la cuier :)):)):))...c faza penala...sau cand am stat la religie in picioare ca tampitii sau cand tot la religie a zburat o coaja de portocala fix pe catalog in fata profului:)):)):))=))=))

Anonim spunea...

si dupa cum spuneai vorbeam intr-una si mai si plangeam dar acu' nush kre din nou crd k amandoua:)):)):))

ww spunea...

ai uitat de fotbal in bazinu' de la 190 :)))

Anonim spunea...

Am sa spun "a fost odata",am sa spun "a fost candva" o poveste adevarata cu copilaria mea:x,am sa vreau sa ma intorc,sa o iau de la inceput,sa intorc timpul inapoi,sa gasesc ce am pierdut,sa fiu iarasi un copil cu ochi mari si curiosi,sa cuprind in ei tot cerul cu nori albi si pufosi,sa fiu plin de fericire,sa zambesc si apoi sa plang,sa alerg din nou la mama sa m-alinte c-un sarut.
Vino iar copilarie,te cheama inima pustie,vino iar copilarie!:-<
Deseori trec prin probleme,ma impiedic,nu my pot :((,imi e greu sa trec prin viatza,vreau sa las in urma tot,pastrez vie amintirea vremilor care au trecut,knd ma jucam de-a marinarul si strigam "toate panzele sus!",mi e asa de dor de vremea knd simtzeam k stiu sa zbor,knd cuprindeam tot infinitul in sufletul meu curat...Vreau din nou sa simt iubirea asa cum o simtzeam demult,sa o imbratzisez pe mama knd imi spunea sa o ascult...
Vino iar copilarie,te cheama inima pustie,vino iar copilarie!:-<


iti place mi jegus divinus :x?:( :-<