sâmbătă, 10 aprilie 2010

libertatea imaginatiei

Am avut ocazia sa ajung intr'un loc care nici macar nu stiam ca exista.Nu...N'o sa zic nimic despre locatia lui,vreau sa'l tin doar pentru mine.
Cand am ajuns acolo am ramas uimita.Sentimentele pe care ti le inducea? TOATE..absolut toate sentimentele pe care le poti avea,pe care le stii sau nu,pe care le banuiesti,pe care ai vrea sa le pui deoparte,sa le tii numai pt tine.
La ce m'am gandit cand m'am asezat jos,ca sa pot "fotografia" peisajul?Primul gand care mi'a venit? "ia o stare....despic'o in mii si mii de particele"(by pipermacinat)...e absolut genial sentimentul.
Acorda putin din timpul tau "totului" care te inconjoara.Imaginabilul se impleteste cu o coarda a timpului,facandu'se pe sine invingator,reusind sa faca miselul,zburdalnicul timp sa se opreasca in loc,si atunci intri in impas.
Te duci pe cele mai indepartate carari ale imaginatiei,te joci cu portitele pe care lumea fanteziei tale ti le deschide pt a te introduce in faimoasa,pura,neatinsa,nepatrunsa capsula in care te vrei a te afla si nu se spulbera la nici cea mai mica adiere a vantului.
Multifunctionalitatea gandurilor te duce unde nimeni nu te poate deranja,unde nimeni nu te poate urmari si nu ti poate distruge visele,sperantele,dorintele,tot ce ai mai de pret.
Esti doar tu si imaginatia ta intr'un amplu si de neegalat "dans celest".

Niciun comentariu: