miercuri, 18 februarie 2009

privind esecul ca pe un succes

...de multe ori ne gandim ca esecul in sine ar trebui sa aduca multa suferinta si agonie in sufletele noastre,dar oare il putem transforma pe acesta in actiuni pozitive?
Nu putine sunt persoanele care practic aflate sau 'cazute' in esec dau contur unor noi sentimente,lucruri neimportante,stari de spirit.......
Cate persoane nu sunt sortite esecului si cu toate aceastea ele incontinuare lupta cu soarta depasind problemele ce le stau in cale?
Cati copii devin oameni de succes desi au trait alaturi de parinti denaturati si 'secati' de proportiile esecului?
Cati oameni devin mai iubitori datorita esecului in dragoste?
Privind in jurul nostru ne dam seama ca esecul este esential si de nelipsit atunci cand vrem sa ne motivam sau sa aflam calea spre succes.
...cate lacrimi ai varsa gandeste ca mai ai multe de varsat.....dar gandestete ca pot fi si lacrimile fericirii atunci cand ai succes..
(pt ciully)

4 comentarii:

ciully spunea...

mda...ai dreptate...esti tu mai dat in spanac si stii treburi d'ashtia:))..imi place:P....si ai zis k nu scrii ink d'astea la sentiment:))..cre'k sunt muza ta:>...:*

Unknown spunea...

Esecurile vin si se duc... asa e ... asa o sa fie.. si atunci cand tu ai succes cineva are de suferit de pe urma ta... Inca o intrebare pentru tine (cam multe :) ). Pana unde esti dispusa sa mergi pentru a avea succes? Mereu o sa ai competitie... mereu va fi cineva care va dori acelasi lucru ca si tine care e dispus sa faca tot ce poate pentru a avea si el succes. In astfel de momente e foarte greu sa duci o lupta cinstita... te vei axa mai mult cum sa-ti elimini competitia... sa-ti scoti in fata punctele tale forte (nu cele reale insa, ci pe cele care te deosebesc de ceilalti)... Crezi ca poti "sa calci pe cineva in picioare" pentru a obtine ceea ce-ti doresti? Crezi ca poti trai cu consecintele actiunilor tale? Important este sa stii daca intr-adevar ceea ce vrei sa faci este ceea ce-ti doresti... (papitoi care zambeste :) )

ciully spunea...

desi nu e articolul meu..o sa ti raspun la intrebari...sunt dipsusa sa mreg pana la limita imposibilului.stiu ca o sa am competitie...dar unde mai e distractia fara competitie?:))...daca sunt mai buna decat persoana respectiva,normal ca am "s o calc in picioare"(doar e legea junglei,cel mai puternic stands up,am i right?)daca intr'adevar fac ceea ce mi doresc si cineva vrea sa mi o ia inainte,am sa trec si peste consecinte..sau poate ca nu..asta depinde de actiunile mele sau de actiunile celuilalt individ

Unknown spunea...

Hello again :),
Just be open mind...
"Stiu ca nu stiu nimik, si nici macar asta nu stiu"

(papitoi somnoros I-|)